Landsstævne 2022

HVOR
SG Huset, Ryttervej 70, 5700 Svendborg, Danmark

Fedt at du er frivillig

I 2022 rammer Danmarks Største idrætsfestival Svendborg - og du har chancen for at få fantastiske oplevelser som frivillig.
Vi er i fuld gang med at lægge brikkerne til det store puslespil, der involverer omkring 4500 par frivillige hænder og som fordeler sig på 55.000 frivillig-timer til Landsstævnet i 2022.

Hvad kan du hjælpe med?

Der er flere konkrete opgaver, som vi søger frivillige til, for eksempel:

• Udlevering af mad i spisetelte og på overnatningssteder
  • Dag- og nattevagter på overnatningsskoler
  • Billetkontrol ved diverse shows
  • Parkering af biler
  • Beredskab/sikkerhed i forbindelse med shows og andre events
  • Informationsstande eller som guide i byen
  • Opsætning og nedtagning af lys og lyd i forbindelse med koncerterne i byen - og vagttjeneste for at passe på grejet
  • Små og store, men veldefinerede opgaver

Hvad siger du ja til?

Som frivillig til Landsstævnet siger du ja til at løse opgaver af minimum 4 timers varighed - og du må være indstillet på, at nogle af arbejdsopgaverne kræver oplæring – f.eks. i forbindelse med udlevering af mad.

Du forpligter dig ikke bindende til at tage opgaver nu, du giver blot en tilkendegivelse af hvad du kunne være interesseret i at bidrage med. Vi afklarer og præciserer opgave og omfang i takt med vi kommer tættere på Landsstævnet.

Vi giver en oplevelse i bytte
Når du er med som frivillig, kan du opleve mere end 25.000 idrætsaktive, en masse koncerter med lokale og nationale bands - du mærker pulsen i Svendborg og møder magien til de mange fantastiske opvisninger, shows og workshops.

Du kan være både deltager og frivillig
Vi har brug for rigtig mange frivillige hænder. Du kan være frivillig, uanset om du deltager i Landsstævnet eller ej.

Er du med i en forening, tjener du 42,50 kr./time til din forening.

01.12.2021
30.06.2022 kl. 08.00 - 03.07.2022 kl. 00.00
0,00 kr.
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'