Formand

Vivi Dreyer Rindebæk
41588061
Jeg hedder Vivi og er mor til Marie, som rider på Manhattan og Bella samt jeg rider selv i rideskolen 1 gang om ugen.

Som barn gik jeg på rideskole i 2 år, men har genoptaget ridningen som voksen sammen med Marie i September 2014.

Jeg har været formand for rideskolen siden December 2016 og det er til stor glæde og inspiration at opleve, at vores elever lærer ridningens svære kunst og at passe og omgås hestene samt mærke deres engagement og entusiasme.

Vi lægger vægt på at skabe et trygt miljø, hvor man kan lære alt om ridning og omgås heste samt ikke mindst igennem vores sociale arrangementer skabe nye relationer og venskaber for livet.

Vores dygtige team af ridelærere, søde og ridelige ponyer- og heste samt vores udlejer Skovsbogaard Ridecenter er i høj grad med til at sikre vores fortsatte fremgang og udvikling af rideskolen.
E-mail: tankefuldrideklub@hotmail.com

Kasserer

Ann-Katrine Bukkehave
22529121
Jeg hedder Ann-Katrine og er mor til Tilde og Sara. Vi er alle tre aktive i rideskolen.
Til dagligt arbejder jeg som revisor.
Jeg har redet on/off siden jeg var 7 år og har haft egen pony/hest siden jeg var 9 år.
I dag rider jeg både hjemme og får undervisning på rideskolen.
Jeg blev valgt til bestyrelsen i 2021. Jeg glæder mig til at være med at fortsætte den gode udvikling i rideklubben.

Næstformand

Birgit Lauridsen
22101039
Hej. Jeg hedder Birgit og er mor til Sandra. Jeg underviser mandag 18-20 og tirsdag 19-20 Mit “hesteliv” startede, da jeg var 6 år, hvor jeg red på alt lige fra shetlænder til Dansk Varmblod heste. Da jeg blev 10 år, begyndte jeg at få professionel undervisning. Som 13 årig begyndte jeg at arbejde med at ride og undervise turister i sommerferierne. Da jeg blev 20 holdte en hestepause i 7 år, hvorefter jeg begyndte at ride ponyer og heste igen. 2 måneder før jeg fik Sandra, stoppede jeg med at ride. Siden da har jeg redet af og til. Som inspiration til min undervisning bruger jeg meget Allan.

Sekretær

Jette Staldgaard
28716044

Jeg hedder Jette Staldgaard, og min relation til Tankefuld Rideklub er, at min datter har en pony og en hest opstaldet på stedet, og vi har begge gået til ridning i klubben.

Min interesse for heste går helt tilbage til min barndom, hvor jeg det meste af tiden har haft egen pony eller hest, som først blev solgt, da jeg fik børn.

Som bestyrelsesmedlem i Tankefuld Rideklub arbejder jeg sammen med de øvrige medlemmer på at gøre klubben til en god og lærerig klub for vores medlemmer med aktuelle og sociale arrangementer og rideundervisning, som alle kan få gavn af og føle sig en del af.

Bestyrelsesmedlem

Lene Marie Moritzen
21726477

1. Suppleant og formand for stævneudvalget

Julie Alberte Evrard Larsen
51158497

2. Suppleant

Mira Skovløkke

Jeg hedder Mira og er suppleant her i Tankefuld Rideklub.

Jeg var en ivrig børnerytter, havde en pause på 30 år, og genoptog dressurridning som voksen og får undervisning to gange om ugen til stor glæde, og ikke mindst god motion.
Det er en fantastisk sport og jeg er godt i gang med at præsentere den for min datter, som rider om torsdagen. Vi er så heldige at have part på verdens dejligste fjordhest.

Jeg nyder at hjælpe til i klubben, og særligt i stalden med de elever der har brug for en hånd. Det er en glæde at møde de glade elever og sammen styrke det gode sammenhold, hvor der altid er plads til flere.

Jeg bidrager også med at passe shoppen på hjemmesiden.

Jeg arbejder som grafikminister hos Komindo.dk, som sælger profiltøj med logo gennem vores netbutikker.

Hold i dag
Vi takker vore sponsorer