Info vedr. afhentning

Bestil Tankefuld Rideklubs klubtøj her i shoppen.

Bestilt klubtøj kan du finde i rytterstuen, når du har modtaget en bekræftelse på betaling.

Kontakt evt. bestyrelsen for udlevering af tøj og produkter :-)

Leveringstid: ca.14 dage

Navnetryk

Få dit navn under Tankefuld Rideklubs logo

Et fornavn alene har højden 1,5 cm.

Fornavn + Efternavn har 1 cm i højden.

Indtast navn
Vælg variant
Kaffekrus med logo og valgfrit billede
Beskrivelse
Kaffekrus med klubbens logo på den ene side og valgfrit billede på en andeside. Send valgtfrit billede til tankefuldrideklub@hotmail.com
Vælg variant
Logo på dit eget underlag
Beskrivelse

Få Tankefuld Rideklubs logo på dit eget sadelunderlag.

Logoet har størrelsen 19 x 6,4 cm, og er sort. Der bliver påtrykt to tryk, en på hver side af underlaget.

Bambusa Bambussokker

Køb Bambusa sokker og støt vores rideklub. Udleveres i Rytterstuen

5 x alm. sokker, sorte el. 7 x ankelsokker i hvid el. sort.

Bambusa Bambussokker - Familiepakke
Beskrivelse

Støt rideklubben og køb en familiepakke med strømper

3 pakker med 5 x alm sokker, sort
1 pakke med  7 x ankelsokker, hvid
1 pakke med  7 x ankelsokker, sort

I alt 29 par sokker for Dkk 750,00

Afhentes i Rytterstuen.

Bambusa Bambusridesokker
Logo på ryg og front
Beskrivelse
Tilkøb af logo på ryg og front - til eget tøj
Givova Alaska Fleecetrøje

100% polyester
Inklusiv logo på ryg og front samt navn på front - husk at tilkøbe navn

Givova Hættetrøje

385% bomuld / 15% polyester
Inklusiv logo på ryg og front - husk at tilkøbe navn på front

Det sikre hit, når der skal slappes af - eller varmes op Lækker hættetrøje / hoodie med lommer fra italienske Givova. Lækker og behagelig - og passer perfekt til fritid, eller klubdragt. En hættetrøje som er behagelig at have på og har god pasform.

Givova Softshell Jakke
Beskrivelse

Inklusiv logo på front og ryg samt navn på front  - husk at tilkøbe navn

Få mere ud af din fritid med vores fantastiske Softshell jakke! Denne jakke er designet til at beskytte dig mod vind og regn, så du kan fokusere på at nyde dine udendørsaktiviteter. Jakken er lavet i 100% polyester Softshell materiale, som er vandtæt og vindresistent. Du kan være sikker på, at du vil holde dig tør og komfortabel, uanset vejret. Med en fuld lynlås og sidelommer med lynlås er denne jakke praktisk og funktionel. Du kan nemt opbevare dine nøgler, telefon eller andre småting sikkert og tæt ved hånden.

Jakken har også en hætte, som kan beskytte dit hoved og ansigt mod dårligt vejr. På forsiden af jakken er der desuden en patch med et PVC indlæg, som tilføjer et stilfuldt touch og gør jakken unik. Den elastiske talje og manchetter giver en god pasform og holder kulden ude. Du kan bevæge dig frit og komfortabelt uden at gå på kompromis med stil og funktion. Vores Softshell jakke er ikke kun praktisk og holdbar, den er også åndbar, hvilket betyder, at den hjælper med at regulere temperaturen under fysisk aktivitet. Du kan altså forblive frisk og komfortabel hele dagen.

Uanset om du skal ud at vandre, cykle eller bare slappe af i naturen, så er vores softshell jakke det perfekte valg. Få mest muligt ud af din fritid med denne alsidige og funktionelle jakke.

Givova Spagna Vest
Beskrivelse

Inklusiv broderet logo på front og ryg - husk at tilkøbe navn

Utrolig lækker vest fra Givova fremstillet i et lækker materiale. Lommer i begge sider med lynlås. Givova logo som er broderet. En vest som er perfekt til foråret eller starten af efteråret. Hold dig lun og se smart ud med en vest fra Givova.

Baselayer (tynd/sommer)
Beskrivelse
Denne baselayer er ekstrem lækker. Den er udviklet med den nyeste teknologi, som giver lethed og komfort - og samtidig holder dig tør. God pasform - slim fit - og åndbar. Fremstillet af 92% polyester og 8% elastan - Bi-elastisk fiber. Givova Baselayer holder dig varm og tår - hele året!
Vælg variant
Acerbis Evo Baselayer (vinter)
Beskrivelse
Få den ultimative komfort og støtte med denne baselayer med lange ærmer. Lavet af en blanding af polyamid og elastan, giver den en behagelig pasform og fleksibilitet. Med sine kompressionszoner hjælper den med at støtte din krop og forbedre din præstation under træning eller aktiviteter. Det åndbare stof sikrer, at du forbliver kølig og tør hele dagen, mens den elegante jacquard-effekt tilføjer et stilfuldt touch. Gør dig klar til at føle dig godt tilpas og se fantastisk ud med denne undertrøje.
Givova One T-shirt

100% polyester micro mesh 120grm
Inklusiv logo på front og ryg. Husk at tilkøbe navn

Givova One T-shirt - lækker og behagelig at have på. Passer perfekt til mange forskellige sportsgrene så som fodbold, løb, håndbold, fitness eller bare når man gerne vil se smart ud. Et stort hit hos fodboldklubber, som træningstrøje eller kamptrøje. Den er fremstillet i 100% polyester og stoffet er honeycomb interlock som gør den utrolig lækker og behagelig at have på.

Hold i dag
Vi takker vore sponsorer