Info vedr. afhentning

Der bliver løbende lagt nye produkter på shoppen med Tankefuld Rideklubs fine logo.

Bestilt klubtøj kan du finde i rytterstuen. Du modtager en notifikation når tøjet kan hentes.

Kontakt evt. bestyrelsen for udlevering af tøj og produkter :-)

Leveringstid: ca.14 dage

Hættetrøje til børn
Beskrivelse
Hættetrøje med Tankefuld Rideklubs logo på bryst og ryg, ønsker du dit navn under brysttryk kan du tilvælge dette. Slidstærk, lækker hætte sweatshirt. Oeko-Tex.

Hættetrøje til voksen
Beskrivelse
OBS Stor i størrelsen. Slidstærk, lækker hættesweatshirt i unisex model med Tankefuld Rideklubs logo på Bryst og ryg. Navnetryk kan tilkøbes.

Lille Navnetryk

Få dit navn under Tankefuld Rideklubs logo

Et fornavn alene har højden 1,5 cm.

Fornavn + Efternavn har 1 cm i højden.

Indtast navn
Poloshirt - Hvid
Beskrivelse

Junior classic polo i moderne pasform. Stolpelukning med 3 tone-i-tone knapper. Ribbet krave og ærmeender. Sort bryst og rygtryk på hvide poloshirts.

Børne T-shirt
Beskrivelse

Den velkendte T-TIME® T-shirt i børnestørrelse. Klassisk T-shirt med rund hals.Husk at du kan tilkøbe navn på under brysttrykket, og stort navn under rygtrykket.

Vest Voksen
Beskrivelse

Polstret vest med refleks striber og zip pullers. Sidelommer med lynlås og en inderlomme med lynlås. SBS lynlåse.

Stort Navnetryk på Ryg
Beskrivelse

Du kan købe et stort navn på ryggen af dit tøj. Navnet har en højde på 4 eller 5 cm alt efter navnets længde. Du kan vælge om dit navnetryk skal være hvidt eller sort.

Cardigan Strik

Cardigan| Haines Strik - Fåes til damer & Herre

En varm, strikket fleecejakke med sektioner af softshell. Tre udvendige lommer med lynlås og to store inderlommer. Elastiske indvendige manchetter med hul til tommelfinger og foldbare refleksbånd.

Damestørrelser XS - XXL - Herrestørrelser XS- 3XL

Hvidt logo på bryst og ryg.

Logo på eget tøj
Beskrivelse

Få Tankefuld Rideklubs logo på dit eget tøj. Du kan købe en logopakke med tre logoer i, og få det påsat.

Tryk på venstre bryst 9 cm bredt - Hvidt. Tankefuld Rideklubs logo.

Tryk på ryg 25 cm bredt - Hvidt. Tankefuld Rideklubs logo.

Tryk på højre ærme 9 cm bredt - Hvidt. Dansk Rideforbunds logo.

Husk at tilkøbe navn seperat, hvis det ønskes.

OBS: Tøjfladen skal være ren og uden for mange syninger. Hvis der er syninger, kan det ses under trykket.