Tankefuld Rideklub er for alle, der kan lide at hygge sig med heste. Uanset om du er nybegynder, tur-rytter eller om du rider på et højt niveau, så vil der være plads til dig og din familie.

TFR`s formål er at øge interessen for ridesporten. Der vil jævnligt blive afholdt sessioner, med teoretisk undervisning i håndtering af hestene og ridesikkerhed.

Vi tilbyder undervisning til alle, fra nybegyndere og til rutinerede ryttere. Det gælder både spring og dressur.

Vi har 15 ponyer og heste til vores rådighed, og til undervisningen har vi dygtige undervisere, der selv har erfaring med heste, ridning og undervisning.

I løbet af året vil der blive arrangeret forskellige arrangementer, som du kan deltage i - fx stævner, ridelejr, ridemærker, seminarer, førstehjælpskurser samt fællesture.

Alle, der benytter sig af faciliteterne på International Riding Academy, skal være medlem af klubben

Kort sagt, så er TFR en klub for alle uanset, om du rider en time om ugen, eller om du beskæftiger dig med ridningen flere timer dagligt.