Herunder finder du tilmelding og betaling af springundervisning
Husk at møde op i god tid, min. 30 min, da det er meget vigtigt, at have god tid til klargøring af den pony eller hest, som du skal ride på. Husk at feje når du har sadlet op og af.
I al omgang med ponyen/hesten, både i stalden, og ved ridning skal du have din ridehjelm og ridestøvler eller korte støvler på. Afsæt desuden ca. 15 min til sadle af, strigle og sætte din pony/hest tilbage på løsdrift eller fold.

Deltagelse på hold forudsætter, at det forinden er aftalt med Vivi, tlf. 4158 8061. Dette skal sikre at niveauet på undervisningen passer.
Ridning og daglig gang på Tankefuld Rideklub sker på eget ansvar, og vi har ikke en forsikring, der dækker personskade under ridning eller ved anden omgang med hesten. Vi opfordrer derfor alle medlemmer til at tegne en fritidsulykkeforsikring samt at overholde gældende regler for sikkerhed.
Du kan desuden på vores hjemmeside under menupunktet Om os læse om de øvrige betingelser.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Spring | 4
Betalingsplan
Pr.mdr. (11)
Kort beskrivelse
1/2 part i spring - 2 x rideundervisning med instruktion, samt 1 times ridning søndag uden undervisning fra 09.00 til 12.00 eller 13.00 til 16.00. Ingen spring om søndagen. Husk også at tilmelde dig betaling af kontingent.
900 kr.
Tilmeld